دوئل آنجلوتي – سيمئونه ، دوئل رنگ هاي متضاد

۴ بازديد

دوئل آنجلوتي – سيمئونه ، دوئل رنگ هاي متضاد

 تقابل سيمئونه و آنجلوتي در فينال كوپا به نوعي يادآور دربي ميلان خواهد بود . كارلوي ميلاني در مقابل سيمئونه اينتري .

كارلو كل دوران فوتبالش در ايتاليا بود و سيمئونه بين ايتاليا و اسپانيا جا به جا شد . مربي فعلي رئال در دوران بازيگري در رم و ميلان بازي مي كرد . مربي اتلتيكو نيز در خود اتلتيكو ، اينتر و لاتزيو .

آنجلوتي با رم به يك اسكودتو ، چهار كوپا ايتالي رسيد و سيمئونه به لاتزيو كمك كرد تا قهرمان ليگ شود و يك كوپا و يك سوپركاپ ايتاليا را ببرد . آن هم با لاتزيو ، يعني دشمن ديرينه آنجلوتي .

آنجلوتي پس از درخشش در رم راهي سن سيرو شد تا بخشي از تيم ساچي باشيد . در ان جا دو بار قهرمان اروپا شد و اسكودتو و سوپركاپ اروپا را فتح كرد .

جدال دوباره اين دو در يك فينال به شدت خاص خواهد بود . اين دو در دوره هاي متفاوتي بازي مي كردند اما تيمهايي كه داشتند هميشه دشمن هم بودند . سيمئونه اينتري ، لاتزيويي و اتلتيكويي شد و آنجلوتي ميلاني ، رمي و رئالي !



در زبان آلمانی، مانند سایر زبان‌ها، مفاهیم متضاد با استفاده از کلمات متفاوت بیان می‌شوند. این کلمات متضاد اغلب با تفاوت در پیشوند یا پسوند، یا حتی با کلمات متفاوتی به کار می‌روند. به عنوان مثال، کلمات "groß" (بزرگ) و "klein" (کوچک) متضاد هستند. همچنین، "alt" (پیر) و "jung" (جوان) نیز مثال‌هایی از کلمات متضاد در زبان آلمانی هستند.

 

یکی دیگر از جفت کلمات متضاد در زبان آلمانی "heiß" (گرم) و "kalt" (سرد) است. این دو کلمه برای بیان وضعیت دما به کار می‌روند و از آنجا که تازه و خنک بودن و گرم بودن دو وضعیت متضاد هستند، این کلمات به خوبی این مفهوم را منتقل می‌کنند. همچنین، "hoch" (بالا) و "niedrig" (پایین) نیز متضاد‌هایی هستند که برای بیان مکان یا موقعیت در فضا استفاده می‌شوند و تضاد بین بالا و پایین را بیان می‌کنند.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد