رئال مادريد 4-0 سويا؛ كاهش اختلاف در صدر با گلزني BBC

۱۱ بازديد
رئال مادريد 4-0 سويا؛ كاهش اختلاف در صدر با گلزني BBC
تيم هاي سوم و پنجم جدول رقابت هاي لاليگا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو با سوت آقاي استرادا فرناندز به مصاف هم رفتند و در حاليكه شاگردان امري كار را هجومي آغاز كرده بودند و در دقيقه '3 هم ارسال تريموليناس از سمت چپ روي تير افقي فرود آمده بود، در دقيقه '6 رئال مادريد روي ارسال عالي بيل و شليك محكم بنزما به گل رسيد تا جريان بازي به نفع ميزبان تغيير كند. بعد از اين گل، توپ و ميدان در اختيار مادريدي ها بود و در دقيقه '15 شوت بيل از پشت محوطه با واكنش ريكو و كمك تير عمودي راهي كرنر شد؛ كرنر ارسالي با ضربه سر رونالدو و دخالت بيل در ميانه راه درون دروازه قرار گرفت اما كمك داور به اشتباه اين گل را آفسايد اعلام كرد.

در دقيقه '22 پيش روي عالي رونالدو از سمت چپ و شوت محكم اين بازيكن باز هم با واكنش ريكو دفع شد. در دقيقه '26 اما سويا با خطاي واران داخل محوطه، صاحب ضربه پنالتي شد كه ناواس با واكنشي عالي ضربه پنالتي گاميرو را مهار كرد و مانع از فروپاشي دروازه شد. بازي رفته رفته به ميانه ميدان كشيده شده بود و دو تيم كمتر روي دروازه همديگر فرصت ايجاد مي كردند تا اينكه سرانجام نيمه نخست با پيروزي 1-0 شاگردان زيدان پايان يافت.

در نيمه دوم فشار رئال مادريد براي افزايش اختلاف گل بيشتر شده بود و در دقيقه '56 با خطاي ريس روي مودريچ، مادريدي ها صاحب ضربه پنالتي شدند اما ستاره پرتغالي اين تيم پشت توپ قرار گرفت و آن را به آسمان زد! در دقيقه '58 هم روي كرنر ارسالي از سمت راست، ضربه سر بيل به تير افقي برخورد كرد و به زمين برگشت. در دقيقه '64 بالاخره اختلاف به دو گل رسيد؛ ارسال دنيلو به دهانه دروازه با ضربه رونالدو به گل تبديل شد تا به نوعي پنالتي از دست رفته را جبران كند.
رئال مادريد توقف ناپذير نشان مي داد و اين بار در دقيقه '66 پاي بيل هم به گلزني باز شد؛ حركت رونالدو از سمت راست، پاس او به داخل محوطه و ضربه چيپ بنزما پس از عبور توپ از ريكو توسط بيل وارد دروازه خالي شد. در دقيقه '69 بيل جاي خود را به خسه داد. در دقيقه '75 هم كاسميرو جاي خود را به هامس داد. در دقيقه '80 هم ايسكو به جاي بنزما وارد ميدان شد. در دقيقه '84 ناواس با واكنشي فوق العاده مانع از گلزني بازيكنان سويا شد و لحظه اي بعد در دقيقه '86 خسه با همكاري هامس داخل محوطه، دروازه سويا را براي چهارمين بار فرو ريخت. رئال مادريد ديگر پيروزي خانگي را به دست آورده بود و با 66 امتياز و يك اختلاف نسبت به اتلتيكو، در رده سوم قرار مي گرفت، سويا هم با اين شكست به رده ششم سقوط كرد.




تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد